آموزش اصول و فنون مذاکره، مدرسه اصول و فنون مذاکره، باشگاه مذاکره
تکنیک ها تاکتیک ها اصول و فنون مذاکره حرفه ای و اثربخش 
قالب وبلاگ
پيوندهای روزانه
لینک های مفید

مذاکرات خلاق، اصول  و فنون مذاکرات حرفه ای و خلاق، مدرس مذاکرات خلاق

خلاقیت در مذاکرات

اصول و فنون مذاکرات خلاق و اثربخش

اصول و فنون مذاکرات حرفه ای


zNegotiating
zNegotiating Process
zStyle
zStyle is a continuum between two styles:
yQuick
yDeliberate
yMiddle is compromise
y
y
zQuick Style
zNegotiate in a hurry
zUse when you won’t negotiate with these people again
zGet the best deal without regard to the other side’s “win”
z
zDeliberate Style
zUse when long term relationship likely
zInvolves cooperation and relationship building to reach agreement
zNeeds much prep, hard work
zMay move in fits and starts
zOutcomes
zRealistic
yBoth sides satisfied, win/win situation
yUsually results from deliberate style
zAcceptable
yLikely to result from quick style
ySomething is better than nothing
yAlways ask for a better deal
zWorst
yWhen you’re too stubborn to be flexible
yUsually from quick style
z
zOutcomes
zPredetermine the outcomes before you start negotiations, you have a better chance of getting a better result
z“Think carefully, think creatively, and think ahead”
zPrinciples
zThere are no rules
yEstablish an agenda
zEverything is negotiable
zAsk for a better deal
zBe creative
zLearn to say “NO” yourself
z
zAre you a Motivated Negotiator?
zSocial Skills
yEnjoy people
yInterest in others
zTeamwork
yBetter as a team
ySelf-control
zCreativity
yAlways looking for ways to complete the deal
y
zNegotiation Model
zInvestigate
zPresentation
zBargaining
zAgreement
zInvestigate
zWhat do you want?
zWhat does the other side need?
zDecide on style
zWhat are the consequences of each choice.
z
zPresentation
zPrepare other side’s case
zPresent the reasons for your side better
zPlanning sheet
yIssues involved
yRealistic, possible, worst
z“The” Presentation
zCreative title
zReduce to “must know” items
zKeywords
zMini-speeches around keywords
zVisuals
zDon’t give concessions just to keep things going
zMake note of concerns and keep going
zBargaining
zWhen in doubt, ask questions!
zOpen questions
zReflective questions
zTactics
zTactics
zUse
yWalk out
zDon’t use
yEmotional outburst
yArgue special case
yPretend ignorance
yPlay for time
yNibble and retreat
y“You go first”
y Bad environment
yDefer to higher authority
yNot willing to make any changes
y Silence
yGood guy/bad buy
y
zAgreement
zArrangements should be neutral and comfortable
zPay attention to what others say
zScreen out all visual distractions
zAsk open ended questions
zListen to responses
zProactive vs. reactive behavior
zA Good Negotiator Is..
zCreative
zVersatile
zMotivated
zHas the ability to walk away
z
[ ۱۳٩۳/٢/۱ ] [ ۱٢:٢۸ ‎ب.ظ ] [ مدرس و سخنران اصول و فنون مذاکره، مشاور و مدرس مذاکرات تجاری و بازرگانی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وب سایت

سخنران و مدرس اصول و فنون مذاکره حرفه ای، اصول و فنون مذاکرات تجاری بین المللی بازرگانی فروش بازاریابی، برگزار کننده بیش از 360 کلاس اصول و فنون مذاکرات در سازمان ها شرکت ها موسسات ملی و بین المللی، مولف و مترجم 11 عنوان کتاب تخصصی و مدرس دانشگاه در حوزه مدیریت،بازاریابی، فروش، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت و مذاکره برگزاری بیش از 450000 نفر ساعت کلاس ها، دوره ها و کارگاه های آموزشی کابردی و اجرایی، .... قرار است با کمک دانشجویان خود مطالب مختلفی در حوزه مذاکره در این وبلاگ ها برای استفاده علاقمندان به اشتراک بگذاریم www. www.alikhooyeh.blogfa.com گروه مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas. مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 18سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11 کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی ....... marketingmanagement.mihan blog.com marketingmanagement.persian blog.ir فهیمه احمدی o کارشناس ارشد روانشناسی بالینی، نویسنده، مترجم، مشاور و مدرس ، دارای 5 کتاب چاپ شده در حوزه ادبیات، بازاریابی، تبلیغات، فروش و برند، مدیر عامل گروه GMAS، مدرسه بازاریابی، فروش وتبلیغات ایران، منشور مدیریت ایران و منشور بازاریابی ایران آکادمی بازاریابی، کلینیک بازاریابی، کلینیک برند و ... ،دارای مدارک معتبر TTC, FCE،تدریس و ارایه سمینار با همکاری آقای خویه در زمینه های روانشناسی فروش، بازاریابی، ارتباطات و تبلیغات،دارای ده ها اثر چاپ شده در نشریات مختلف، مهمان وکارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما ،تهیه کننده ومجری بسته های آموزشی بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند و خلاقیت تماس با ما: khoooyeh@gmail.com khooyehali@yahoo.com 09122991608 ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، برنامه بازاریابی و .... مهمترین دوره ها و کارگاه های اصول و فنون مذاکره توسط استاد علی خویه 1- برگزاری بیش از 50 ساعت در ماه و بیش از 30000 نفر ساعت دوره اصول و فنون مذاکره در دانشگاه های موسسات و بنگاه های اقتصادی خصوصی دولتی ملی و بین المللی از سال 1385 تا کنون 2- دوره اصول و فنون مذاکرات در سطح ایران برای شرکت توف نورد، پیشگامان و .... از سال 1388 تا کنون 3- کارگاه کاربردی اصول و فنون مذاکره برای کارکنان شرکت سایپا، ایران خودرو، مدیران خودرو، کرمان خودرو و ...- استاد علی خویه – سال 90 4- دوره اصول و فنون مذاکره فروش برای کارکنان شرکت به پخش 1389 استاد علی خویه 5- کارگاه فنون مذاکره اثربخش برای کارکنان بانک کشاورزی 1390 استاد علی خویه 6- دوره بلند مدت اصول و فنون مذاکره برای کارکنان کانون های تبلیغات 1391 استاد علی خویه 7- کارگاه اصول و فنون مذاکره حرفه ای برای مدیران مطبوعات 1391 استاد علی خویه 8- کارگاه تاکتیک های مذاکره ویژه مدیران شرکت دیده بان گستر 1387 استاد علی خویه 9- کارگاه تکنیک های مذاکره حرفه ای در بیش از 20 استان ایران مانند یزد شیراز رشت تبریز و ...استاد علی خویه 10-کارگاه کاربردی اجرایی اصول و فنون مذاکرات حرفه ای و اثربخش در استان ها و شهرهای یزد کرمان اصفهان قم تبریز ارومیه اهواز زاهدان ساری رشت کرج بوشهر و .... استاد علی خویه 11-برگزاری دوره کارگاه آموزشی اصول و فنون مذاکره نوین برای کارکنان بانک های مختلف د رسطح ایران استاد علی خویه 12-دوره اصول و فنون مذاکره حرفه ای ویژه کارکنان رسالت 1392 استاد علی خویه 13-مدرس دوره های اصول و فنون مذاکرات شرکت توف نورد آلمان استاد علی خویه 14-دوره اصول و فنون مذاکرات د ر نمایشگاه های بین المللی 1387 استاد علی خویه 15-دوره اصول و فنون مذاکرات حرفه ای برای کارکنان وزارت کشاورزی 1390 استاد علی خویه 16-دوره اصول و فنون مذاکرات در فروش مستقیم ویژه فروشندگان و سرپرستان فروش شرکت های گلرنگ، کاله، البرز، هجرت، داروپخش، پگاه، به پخش، سراسری، گلپخش، بیک، ایسودا، ایدین، مینو قاسم ایران، سایه سمن و .... از سال 1386 تا کنون استاد علی خویه 17-کارگاه اصول و فنون مذاکره در بازاریابی خدمات ویژه مدیران شعب بانک ملت از سال 1389 تا 1391 استاد علی خویه 18- برگزاری کارگاه های اصول و فنون مذاکره در شرکت های لوازم خانگی و صوتی و تصویری مانند بوش آلمان، صنام، ال جی و ..... 19 - برگزاری بیش از صدها کارگاه آموزشی اصول و فنون مذاکره در شرکت های صنعتی بازرگانی تولیدی خدماتی متفرقه در سراسر ایران توسط استاد علی خویه
موضوعات وب
صفحات اختصاصی
لینک های مفید
RSS Feed

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت





Powered by WebGozar